HomeTE Inc HomepageRulesMemberlistReportsRegisterLog inSearchFAQCalendarGallery
Welcome Back ! (: Please cooperate well and have a great day!
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Your Part..
Suggest an Event w/ us!
ePlaylist
Poll
Rate our site
5
68%
 68% [ 19 ]
4
18%
 18% [ 5 ]
3
7%
 7% [ 2 ]
2
4%
 4% [ 1 ]
1
4%
 4% [ 1 ]
Total Votes : 28
Join Us!
Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 34 on Fri Dec 18, 2009 2:47 am
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search

Share | 
 

 How do you brush yerr teeth?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
`miszbosz
TE Regular
avatar

Posts : 343 Joined : 2009-05-10
Mood :

PostSubject: How do you brush yerr teeth?   Sat Jun 13, 2009 2:48 pm

-> admins and mods if im in teh wrong section, please transfer my thread. Thanks a lot :)

~

`Post your photos here while brushing yerr teeth..

Teh cutest photo will be given an incentive.. again, admins and mods if i`m allowed to do so :)

irs mine, serves as an example :)

Spoiler:
 

kaderder ng mouth..hahaha
Back to top Go down
kennicenerea
TE Regular
avatar

Posts : 308 Joined : 2009-03-15
Mood :

PostSubject: Re: How do you brush yerr teeth?   Sat Jun 13, 2009 4:14 pm

hahaha..nice.. tc
Back to top Go down
krixia
TE Addict


Posts : 453 Joined : 2009-03-01
Mood :

PostSubject: Re: How do you brush yerr teeth?   Sat Jun 27, 2009 8:54 am

hahahah. Im not confident enough to show brush-teeth pictures like that.
btw, here's my brother :))

Spoiler:
 

Spoiler:
 
Back to top Go down
`miszbosz
TE Regular
avatar

Posts : 343 Joined : 2009-05-10
Mood :

PostSubject: Re: How do you brush yerr teeth?   Sat Jun 27, 2009 9:01 am

^is she your mom? i mimicked the way she opened her mouth :))

show yerrs sis :D

it's fun to see ourselves looking a lil funny once in a while :)
Back to top Go down
krixia
TE Addict


Posts : 453 Joined : 2009-03-01
Mood :

PostSubject: Re: How do you brush yerr teeth?   Sun Jun 28, 2009 3:39 pm

^lol. no waaay :) haha. i dont like siz. ahaww. Im not a wackoo. xD
Back to top Go down
`miszbosz
TE Regular
avatar

Posts : 343 Joined : 2009-05-10
Mood :

PostSubject: Re: How do you brush yerr teeth?   Wed Jul 01, 2009 5:23 am

^so im a wackoo..lol
Back to top Go down
krixia
TE Addict


Posts : 453 Joined : 2009-03-01
Mood :

PostSubject: Re: How do you brush yerr teeth?   Wed Jul 01, 2009 7:34 am

^haha. I didn't say that :) anyways, nice confidence. lol. Laughing
Back to top Go down
`miszbosz
TE Regular
avatar

Posts : 343 Joined : 2009-05-10
Mood :

PostSubject: Re: How do you brush yerr teeth?   Wed Jul 01, 2009 4:58 pm

^ahahah! i dunno what to say :))
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: How do you brush yerr teeth?   

Back to top Go down
 

How do you brush yerr teeth?

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Graphics Academy :: Designs Show offs :: Photography-
Forum free | © phpBB | Free forum support | Contact | Report an abuse | Free forum